Koos kodulahenduste ja kolme telefoninumbriga maksis Birgit Tele2-le kuus kokku 90 eurot. Et hinda alandada, pöördus ta ka teenusepakkuja poole, kuid sealt saadud paarieurone hinnavõit ei olnud piisav. Kui Birgit lubas teenusepakkujat vahetada, tehti talle aga pakkumine, millele oli keeruline ei öelda.

Nimelt sai Birgit kogu paketi pea poole soodsamalt – 45 euro eest. Lisaks andis Tele2 nende poes mitmesaja eurost soodustust.

Tele2 erakliendi kõneteenuste valdkonnajuhi Henry Murumaa sõnul on nende fookuseks ja eesmärgiks olemasolev klient ja igapäevaselt töötatakse selle nimel, et pakkuda talle parimat teenindust ning piiramatut kõrge kvaliteediga teenust.

„Kõikide telekomide teenused ja paketid on erineva sisu ning hinnastusega. Seega võis juhtuda, et nende valguses vaatas meie klienditeenindaja kliendi vajadused täpsemalt üle ja pakkus hoopis teist lahendust või paketti, mis oligi soodsama hinnaga,“ lisas Murumaa.

Näiteks tõi Murumaa, et kui kliendil olid enne pereliikmetele eraldi mobiilipaketid, siis võis klienditeenindaja pakkuda talle uut Piiramatut Klubi lahendust, millega võttes ühe täishinnaga Piiramatu EXTRA mobiilipaketi, saab lisada kuni 9 pereliiget või sõpra, kes saavad iga järgmise piiramatu mobiilipaketi vaid 12 euro eest kuus (Piiramatu Klubi saab kombineerida ka netipakettidega).

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena