Kui enne septembrit teenis Rimi kliendikaardi omanik igalt ostult 1% fikseeritud boonusraha, siis pärast muudatusi võis see ulatuda isegi 2,5%-ni. Suuremat protsenti oli Eesti jaekettides võimalik teenida ainult Prismas, kus ühes kuus 400 euro ületamisel sai ostudelt 3% tagasi.

Klientidele oli astmeline süsteem selgelt kasulikum, sest miinimumlävend 1% teenimiseks puudus ja sellest rohkem boonusraha hakkas tiksuma juba siis, kui ostsid kuus enam kui 80 euro eest.

Paraku otsustas aga Rimi nüüd astmelisest boonusraha minevikku jätta ja minna tagasi fikseeritud 1% peale.

Prisma ja Coop jätkavad vanaviisi

Nüüd jäävad astmelist boonusraha programmi edasi kasutama ainult Prisma ja Coop.

Prisma Konto arendusjuhi Liina Karroni sõnul on Prisma Konto lojaalsusprogramm tänaseks juba 12 aastat vana ning olnud algusest peale astmeline. „Paar aastat tagasi läbi viidud mahuka kliendiuuringu tulemusena muutsime boonussüsteemi astmestikku kõigile kättesaadavamaks, st kadus senine miinimumlävend, mille kohaselt pidi boonusraha teenimiseks tegema kuu arvestuses vähemalt 50 euro eest oste,“ rääkis Karron.

Coopi turundusjuhi Martin Miido sõnul näitavad uuringud, et üks inimene käib ühes kuus keskmiselt kolme-nelja erineva kauplusteketi toidupoes. Loe pikemalt Geeniusest.