25.04.2024, 16:45
Klienditeenindaja ja ostja vahel tekkis keelebarjääri tõttu äge vaidlus. Selgub, et see on Eestis väga sage probleem
(378)Lisatud graafik!
FOTO: | Delfi Meedia
Prismas toimus möödunud nädal kahetsusväärne juhtum, kus ainult vene keelt oskav klienditeenindaja käitus kliendiga äärmiselt ebaviisakalt. Selgub, et tegemist on kaubanduses levinud probleemiga.
20. aprillil vajas klient Prisma iseteeninduskassas abi toote skaneerimisega. Talle tuli appi ainult vene keelt kõnelev klienditeenindaja, kes väljendas valjult vene keeles oma pahameelt, et klient ise hakkama ei saa. Kui klient selle peale ärritus, ütles teenindaja raevunult vene keeles vastu: „Proovi ise siin Prismas töötada!“ Klient pöördus juhtumi tõttu kaupluse infoletti, kus esitas töötaja peale kaebuse.
Oled juba tellija?