Eestlaste automüügiidu läbis edukalt Amazoni olulise sertifitseerimise
Automüügiplatvormi Autobahn.Tech arendav Eesti idufirma sai Amazon AWS Partner Networki valideeritud liikme sertifikaadi, mis suurendab oluliselt väljavaateid koostööks Amazoni partneriteks olevate suurte autotootjate ja -müüjatega.
„Amazon AWS Partner Networki valideeritud liikme sertifikaat on kindlustunne autotootjatele ja nende müügivõrgule, et oleme võimelised pakkuma täisteenust alates ostjast kuni tootjani ning, mis eriti oluline, meil on võimekus seda teenust mastaapselt skaleerida,“ rääkis idufirma Autobahn.Tech asutaja Martin Piirmaa, kelle sõnul peavad kõik AWS Partner Networki liikmed läbima FTR-i (ingl k Fundamental Technical Review) protsessi.
„Protsessis pandi proovile platvormi kõik osad, alustades platvormi tehnilisest võimekusest ja turvalisusest ning lõpetades suurtehastega koostöö tegemisega,“ selgitas Piirmaa, kelle kinnitusel kasutavad Autobahn.Techi platvormi täna juba 150 edasimüüjat Baltimaades ja Soomes.
Piirmaa sõnul on AWS-i sertifikaat automüügiplatvormi jaoks oluline läbimurre ja ta on veendunud, et Amazon aitab avada ukse läbirääkimisteks paljude suurte tootjatega, kellega seni koostööst räägitud ei ole.
Autobahn.Tech on maailma esimene automüügiplatvorm, mis seob endaga kogu tarneahela, luues silla autoostja ning tootja vahel ilma täiendavaid tehnoloogilisi lahendusi kasutamata. Baltimaades ja Soomes kasutavad platvormi Honda, Peugeot, Mercedes-Benz ja Subaru brändid.
Aastal 2011 loodud Autobahn.Techi omanikeringi kuuluvad muu hulgas Eesti ettevõtjad Väino Kaldoja ja Kristjan-Thor Vähi.