Telia ühendusteenuste osakonna juhi Evelin Neeroti sõnul võivad kliendid parema pakkumise saamiseks alati esmajoones ettevõtte poole pöörduda ning seda küsida.
„Personaalsete pakkumiste tegemine, kus on arvesse võetud just konkreetse kliendi vajadusi, on tegelikult osa meie igapäevatööst. Kahjuks ei saa päris kõigile selliseid pakkumisi teha, kuna paljud kliendid pole andnud selleks vastavaid nõusolekuid,“ selgitas Neerot.
Kui klient on andnud Teliale nõusoleku oma andmete töötlemiseks, on võimalik talle teha personaalseid pakkumisi nii seadmete kui teenuste osas. Kui klient vastavat nõusolekut pole andnud, ei tohi Telia omalt poolt ka vastavaid pakkumisi teha.
„Seetõttu julgustame kõiki kliente oma andmete töötlemisega seotud nõusolekuid üle vaatama,“ lausus Neerot. Seda saab teha Telia iseteeninduses: Andmed ja volitused – Isikuandmed – Minu andmete töötlemine.
Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Evelin Tulp sõnas, et oma teenuste ülevaatamine on väga tervitatav ja tavapärane protsess. „Toome pidevalt turule uusi teenuspakette, et vastata klientide kasvavatele ootustele ja vajadustele. Erinevad paketid sisaldavad lisaks internetile ja kõnedele lisaväärtust, mida kliendid enim hindavad – Mobiil ID, küberturvalisuslahendused, reisikindlustus, teenused Euroopa Liidu riikides jne. Uutes Elisa nutipakettides on kuutasu sees juba ka Elisa Huub, mis annab ligipääsu arvukatele seriaalidele ja filmidele ning eksklusiivsisule,“ rääkis Tulp.
Kõige parema ülevaate pakettidest saab Elisa kodulehelt. Kui aga on vaja abi enda tarbimisharjumustele sobiva lahenduse leidmisel, siis võib vabalt ühendust võtta Elisa spetsialistidega kas läbi vestlusakna Annika meie kodulehel, esindustes või teeninduse kaudu telefonil 6600600.