Pactum eristub teistest tavapärastest ettevõtetest muu hulgas selle poolest, et kliente on firmal vaid käputäis ning see on ka sihilik valik. Kui aasta tagasi oli firmal viis klienti, siis nüüdseks on klientide arv kasvanud 25-ni, kuid äri sisu tõttu otsitakse üksnes kliente, kelle aastane käive on kõige vähem viis miljardit dollarit.

„Kõik need on Ameerika ja Euroopa rahvusvahelised börsil listitud ettevõtted,“ sõnas Korjus. Pactumi kliendid on näiteks Maersk, Vodafone ja Walmart. „Euroopa on küll natuke aeglasem kui Ameerika, aga nüüd oleme juba viis aastat vana ja Euroopast on ka juba paljud, peamiselt Saksamaalt ja Inglismaalt.“ Usalduse võitmine on kergem olnud USA-s, sest Ameerikas julgetakse tehnoloogilisi lahendusi rohkem katsetada.