Tarbijate pöördumised on peamiselt seotud tarnimata kauba ja raha tagastamata jätmisega. Ettevõtja aga ei ole avaldanud oma veebilehel infot, et tellimuste täitmisega oleks probleeme ja jätkab veebilehe kaudu toodete müümist.

Amet on küsinud kauplejalt selgitusi ja alustanud järelevalvemenetluse. Kaupleja ei ole tarbijavaidluste komisjoni menetluste raames enam ametile vastanud, samuti ei lahenda vabatahtlikult tarbijate kaebuseid.

Kui kaupleja ei ole tellimust täitnud lubatud aja jooksul, võib tarbija lepingust taganeda. Taganemisavalduse saab saata nt e-posti teel. Kuivõrd kauplejal on võimalik kohustus täita väga vähe aega nõudva pangaülekandega, ei ole põhjendatud tagasimaksega viivitamine rohkem kui mõned päevad.

Amet soovitab tarbijatel teadvustada kauplejaga tekkinud probleeme ja kaaluda igakülgselt riske enne veebilehelt medifum.ee kauba tellimist.