Kliendid näevad pangaautomaadi ekraanil kõigepealt kirja „Proovige uuendatud“ ning seejärel ilmub ingliskeelne veateade „financial instrument not found“.

Toimetusele teadaolevalt on see probleem näiteks Tallinna Kristiine keskuse, Balti jaama ja ka Keskturu Grossi poe automaatides.

SEB eraklientide segmendijuht Evelin Koplimäe kinnitas Delfi Ärilehele, et praegu esineb tehnilisi tõrkeid, kuid seda vaid üksikute SEB pangaautomaatide töös. „Anname endast parima, et tehnilised tõrked saaksid võimalikult kiiresti lahendatud ja pangaautomaadid täies ulatuses töökorda,“ kinnitas ta, lisades: „Vabandame klientide ees tekkinud ebamugavuste pärast.“

SEB soovitab klientidel võimaluse korral valida mõne teise pangaautomaadi, sest enamik SEB pangaautomaate on töökorras.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena