Praeguseks on juba lõppenud Simpel ja Diil kõnekaartide tootmine ning seetõttu ei saa neid erinevatesse müügikanalitesse ka enam juurde tellida. Nendes müügikohtades, kus veel Diili ja Simpeli kõnekaarte saada on, toimub kaartide müük kas kuni kauba lõppemiseni või kuni sügiseni, mil Simpel ja Diil liidetakse Super kõnekaardiga.

Telia kliendiväärtuse juhi Miina Lillemaa sõnul on erinevate kõnekaartide liitmise üks eesmärk muuta kohalik kõnekaardi turg tarbijate jaoks läbipaistvamaks, kus valiku tegemine oleks mugavam ja lihtsam.

„Teine väga oluline eelis on aga see, et saame edaspidi suunata kogu oma arendusressursi senise kolme kõnekaardi asemel ühele ning pakkuda seeläbi klientidele veelgi rohkem väärtust. Näiteks saavad Diili ja Simpeli kõnekaardi kasutajad kohe peale Superiga liitmist kasutama hakata Telia 5G võrgu pakutavaid kiirusi,“ märkis Lillemaa.

Super on Eesti suurima kasutajate arvuga kõnekaart, mida kasutab ca 147 000 klienti. Diili kõnekaardil on aktiivseid kasutajaid veidi üle 7000 ning Simpelil üle 13 000.

Simpeli ja Diili kõnekaartide kliendid viiakse Super kõnekaardi teenusele üle selle aasta neljandas kvartalis. Kõik kliendid, keda muudatus puudutab, saavad personaalse teavituse SMSi teel, mis saadetakse neile vähemalt 30 päeva enne Superi teenusele viimist.

Diili ja Simpeli kõnekaardi klientide üleviimine Super kõnekaardi teenusele toimub sujuvalt ja automaatselt ning kõik klientide mobiilinumbritel olevad teenuste mahud (sh kõneaeg, mobiilse andmeside maht, ettemaksu jäägid) jäävad klientidel alles.

Hetkel saab veel jätkuvalt Simpel ja Diil kõnekaartide laadimiskoode ja kraapekaarte soetada nii erinevatest müügikohtadest üle Eesti kui ka laadida läbi Simpeli ja Diili kõnekaardi kodulehe.