„Kliendiuuringutest paistis kõige rohkem silma tarbijate soov digitaalse kliendikaardi järele, kuna plastikut ei taheta enam kaasas kanda,“ tõdes Coop Eesti keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. Nüüd saab see ka teoks, sest ettevõte võttis kasutusele uue mobiilirakenduse.

Kui klient laeb oma telefoni Coop Eesti rakenduse, siis enda tuvastamisel seotakse äpp automaatselt tema senise kliendikontoga. Kui kasutaja ei ole veel Coopi klient, siis äpi allalaadimisel ja sisselogimisel luuakse talle digitaalne kliendikaart automaatselt, millega saab Coopi kõiki soodustusi ja ka personaalseid pakkumisi.

Kliendikaardi registreerimiseks äpiga tuleb skaneerida QR-kood kaupluse kassas asuvalt kleebiselt või iseteeninduskassa ekraanilt. Coop Eesti nime kandva rakenduse leiab, kui trükkida äpi poes otsingusse „Coop Eesti“. Rakendus on allalaetav AppStore’ist ja GooglePlay’st.

„Tegemist on rakenduse esimese baasversiooniga, millega saab registreerida Coopi digitaalset kliendikaarti, vaadata ostude ajalugu ja e-tšekke, teha makseid otse äpist ning nendes kauplustes, kus on ostupuldid, kasutada telefoni kauba skaneerimiseks. Tulevikus lisame veel olulisi täiendusi, mis teeb äpi klientide jaoks aina atraktiivsemaks. Üks kindel arendus lähiajal saab olema personaalsete pakkumiste vaatamine ja vahetamine äpi kaudu,“ lisas Pajuri.