Kõige suurem oli kasv võrreldes nädal varasema ajaga Võrumaal, Põlvamaal, Pärnumaal, Viljandimaal ja Järvamaal.

„Jaekaubanduse suvine muster näitab, et jaaninädalaga alanud eestlaste suvine suurem ringirändamine panustab kohalikku ellu väga palju,“ ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. „Mõju on otse näha meie poeketi üleriigilisest statistikast, kuna iga neljas ost tehakse Coopi väikepoest. Kohalike kaupluste külastajaid tuleb kiita, sest nad toetavad otseselt maaelu ja kohaliku toidu tootmist.“

Lihakraami osteti Coopist jaanipühade ajal sel aastal 10% rohkem võrreldes eelmise aasta sama ajaga. Pühade vältel oli sel aastal kiires kasvus ka valmistoidu müük. Tavanädalaga võrreldes tõusis aga marineeritud või maitsestatud lihade ja jookide kõrval lisaks näiteks arbuusi müük, mis kahekordistus. Kuna jaaninädalaga kattus ka surnuaiapüha, siis näiteks kalmuküünalde müük lausa kolmekordistus.

Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Coopile kuulub 320 kauplust ehk ligi pooled Eesti toidupoed. 2023. aastal oli Coopi kaupluste netokäive kokku 863 miljonit eurot, millega oli 23,5 protsendiga turuliider.