Kiirtoiduhiiud püüavad uute kampaaniatega meelitada tagasi kliente, kes peavad nende toitu liiga kalliks
(2)McDonald’s ja Burger King on klientide tagasi võitmiseks võtnud kasutusele uut liiki sooduspakkumised.
McDonald’s tuli USA-s välja uue 5-dollarise sooduskomplekti kampaaniaga, vahendab Wall Street Journal. McDonald’si üks suurim konkurent Burger King pakub oma sooduskampaaniat juba juuni algusest.
Populaarsed kiirsöögikohtade ketid püüavad pärast kolmeaastast inflatsiooni kliente tagasi võita, sest viimaste aastate kiire hinnatõus on vähendanud kiirtoidukohtade ja restoranide külastatavust. Klientide üldine arv on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga tänavu langenud 3,3%, teatas Ameerika uurimisfirma Black Box Intelligence.
Kiirtoit on muutunud tarbijale kalliks
Kriitikale hindade kallinemise osas vastas McDonald’si USA president Joe Erlinger avaliku teatega, tunnistades, et Big Maci keskmine hind on tõusnud 21% ja McNuggetsi eine 28% võrreldes 2019. aastaga.
Tarbijaotsused on üha enam mõjutatud sooduspakkumistest. USA turu-uuringufirma Circana andmetel oli esimeses kvartalis peaaegu 30% kiirtoidutellimustest seotud kampaaniatega, mis on 3% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil.
Paljud Ameerika Ühendriikide kiirtoidurestoranid suunavad kliente pakkumiste leidmiseks oma rakendustesse. Mõned restoranikülastajad, kes jälgivad hoolikalt kettide rakendusi, on õppinud, kuidas sooduspakkumistest terveid toidukordi kokku panna.
USA tööministeeriumi teatel on väljas söömine muutunud võrreldes 2019. aasta maiga 30% kallimaks. Kuigi restoranide hinnatõus on sel aastal aeglustunud, tõusevad nende toitude hinnad endiselt kiiremini kui toidupoodides.