IPOst saadud vahendeid kasutatakse esimese kuue KALVE kohvikupoe avamiseks Eestis ja Leedus juba 2025. aastal ning laienemiseks Baltimaadest väljaspoole 2026. aastal. Kaasatav raha võimaldab tootmisprotsesside ühtlustamist ja laiendamist ning seadmete ostmist, mitmekesistades kohvimasinate tarnijate portfelli ja parandades seeläbi pakkumist.

„Iga ettevõtte keskmes on võime tagada stabiilne rahavoog, seda me oleme suutnud KALVEs teha. Alates asutamisest oleme näidanud pidevat kasvu, suurendades ettevõtte käivet nelja aastaga 0,35-lt miljonilt eurolt 2,49-le miljonile eurole,“ ütleb Kalve Coffee kaasasutaja ja juhatuse liige Gatis Zēmanis.

Üldine ülemaailmne nõudlus kohvi järele kasvab kiiresti, kuid võrreldes kaubandusliku kohvi segmendiga kasvab erikohvi segment märksa kiiremini.

„KALVE soovib lahendada esmaklassilise kohvi turu puudulikku kättesaadavust, pakkudes klientidele ainulaadset erikohvi kogemust. Eelmisel aastal müüdi peaaegu 83 tonni kohvi, mis on 25% rohkem kui 2022. aastal,“ jätkab Zēmanis.

Eelmine aasta oli KALVE käive 2,49 miljonit eurot, mis on 38% suurem kui sellele eelneval aastal. Ettevõtte kasum oli 53 tuhat eurot. KALVEl on plaanis esmase avaliku pakkumise käigus välja lasta uusi aktsiaid, mida pakutakse Läti ja Eesti investoritele. Samuti on kavas investorite lojaalsusprogramm. 2023. aastal sai ettevõte Läti Panga „Säästva juhtimise“