„Mul on enam kui kümme aastat kogemust müügi alal ja mul tekkis kolm aastat tagasi soov teha midagi uut, teha midagi ise,“ meenutab Rootsi Kodustaar.ee idee sündi. „Nii asutasimegi partneriga koos e-poe, mis alguses müüs naisteehteid, siis sinise valguse prille, kuni oleme tänaseks jõudnud mööblini. Täpsemalt siis pisemate ja soodsamate mööblitoodete juurde,“ nendib mees eneseotsinguid ettevõtlusmaailmas.

Praegu tegutseb ettevõte lisaks Eesti ja kahe lõunanaabri turule ka Soomes. „Endalegi üllatuseks oli just Kaup24-ga koostöö see, mis meid nii-öelda kaardile pani,“ räägib Rootsi. Türksoni sõnul toimub Kaup24 veebilehe kaudu välisturule jõudmine vaid ühe klikiga: piisab sellest, kui toodetel on tõlked olemas. Siis polegi muud, kui need erinevates riikides avaldada ja müük võib alata.

„Meil kasvas Soome turule minekul müük lausa kuus korda. Soome on ikka metsikult suur turg ja seal meiesuguse tootevaliku pakkujaid eriti ei olnud. Saime populaarseks ja oleme seda senini,“ muljetab Rootsi välisturule jõudmise hüvede üle. Olenemata sihtturust, ootavad kliendid ikka ühte ja sama: et hind oleks soodne. Aina rohkem aga eeldatakse ka kiiret ja valutut kliendisuhtlust, tarneaegadest kinnipidamist ning kauba tervet ja turvalist kohalejõudmist.

„Ma olen tähele pannud ka seda, et tooted, millel on ilusad pildid, müüvad rohkem,“ toob Kodustaar.ee veebipoe asutaja välja veel ühe olulise müügiaspekti. „Meil on kaunid pildid ja näeme nendega vaeva, sest inimesed vaatavad just pilti ja kirjeldusi enam eriti ei loeta,“ täpsustab Rootsi tarbijate muutunud väärtusi.

Kodustaar.ee toodetega saab tutvuda ettevõtte e-poes ning pikemat arutelu kuulata podcast’i „Kaup24“ uuest salvestusest.

Jaga
Kommentaarid