„Eestis on suuremaid torme ja seetõttu lühemaid või pikemaid elektrikatkestusi ikka olnud. Seekord Elektrilevi aga ei suuda ega suuda probleemi lahendada,“ kirjutas Delfile ühes Kagu-Eesti külas elav lugeja, kes on elektrita olnud juba pühapäeva pärastlõunast. „Kahetsusväärselt palju külmkappidesse kogutut tuleb nüüd ära visata,“ on ta nördinud.

Elektrilevi hüvitab kahju

„Brigaadid ja juhtimiskeskus on viimased 36 tundi tublisti tööd teinud ning praegu on veel elektrita ca 1200 klienti,“ sõnas Elektrilevi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kristi Reiland Delfi Ärilehele kl 14.30. „Loodame enamus rikkeid täna lahendatud saada ja elektrivarustuse klientidel taastada,“ lisas ta.

Külmikus ja sügavkülmas riknenud toiduained hüvitab Elektrilevi juhul, kui rikke likvideerimine on võtnud kauem aega kui 12 tundi. „Nagu võrguteenuse kvaliteedinõuete määrus sätestab. Avalduse saab esitada Elektrilevi iseteeninduses,“ lisas Reiland.

Kahju hüvitamisest

  • Kui Elektrilevi seadusest tuleneva aja ehk 12 tunni jooksul riket ei kõrvalda, vähendavad nad võrguteenuse tasu. See kajastub hiljemalt ülejärgmise kuu arvel.

  • Kui elektrikatkestus on tekitanud kahju varale (sh koduseadmetele, toidule jmt), siis hüvitab Elektrilevi tekkinud kahju. Hüvitise saamiseks tuleb esitada avaldus. Riknenud toidukaupa saab tõestada näiteks ostutšeki ja fotodega.

  • Pärast avalduse esitamist tutvub Elektrilevi kahjusündmusega ning võtab vajaduse korral kliendiga ühendust, et asjaolusid täpsustada. Klienti teavitatakse otsusest hiljemalt 15 päeva jooksul.

Loe pikemalt Elektrilevi kodulehelt!