Juba pikemat aega on rongisõitjad üle Eesti kurtnud, et osale liinidele ei saa veebis Elroni piletimüügisüsteemis 1. klassi pileteid osta, sest süsteem näitab, nagu oleks kõik kohad juba müüdud, ent kui rongile jõudes selgub, et 1. klassi vagunid on täiesti tühjad. Küll kurdetakse seda piletimüüjatele, küll sotsiaalmeedias, aga mida pole, on toimiv lahendus. Varem oli see seda olulisem, et veebist sai piletid 15% odavamalt kui rongis piletimüüja käest, 1. juulist on hinnavahe küll vaid 5%.

Lisaks on rongisõitjad sellesuvise raudteeremondi tõttu ette pannud, et nendel liinidel, mida remonttööd otseselt mõjutavad, võiks olla võimalik osta odavamaid pileteid, sest sõitjad peavad rongi asemel kasutama asendusbussi, mille sõit võib olla rongist kuni 47 minutit aeglasem. Juuni alguses ütles Elroni pressiesindaja, et nende piletimüügisüsteem ei võimalda remonttöödest mõjutatud Tallinna-Tapa lõiku eraldi hinnastada. Delfi Ärileht uuris, miks võtab pealtnäha lihtne arendus nii kaua aega.