„Tõesti juhtus see, et Botnica pidi BP tööd tehnilise rikke tõttu pooleli jätma. Botnica vasaku parda asimuutkäituri elektrisüsteemis tekkis rike, mille juurpõhjuse tuvastamiseks ja remondiks on vaja laev viia kuivdokki ning avada asimuutkäitur,“ rääkis Tallinna Sadama tütarfirma TS Shippingu juhatuse esimees Vahur Ausmees. Praegu on 26-aastane laev Norras Halsnoy sadamas.

Tallinna Sadam andis eelmisel nädalal börsile teada, et talle kuuluva jäämurdja suvises tööplaanis on toimunud muudatus: mais BP Exploration Operating Company Ltd projektis tööd alustanud Botnica on olnud sunnitud projekti ennetähtaegselt lõpetama. Esialgu vähemalt kaheksa nädalat kestma pidanud projekt tuli Eesti jäämurdjal teeninduslaevana pooleli jätta tehnilistel põhjustel.