Ettevõtte teatel on uued pakendid ka väiksema keskkonna jalajäljega.

„Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,“ tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.

Leiburi uued pakendid on väiksemad, vähema värviga ning valmistatud kilest, mis on paremini käideldav. Samuti on tootepakenditel trükitud pinda maksimaalselt 50% ning kasutatakse vaid kuni nelja trükivärvi.

„Leibur on pika ajalooga kohalik leivatootja, oleme leivatööstuses julgelt suunanäitajaks ning uueneme pidevalt. Käsikäes brändi- ja pakendiuuendusega esitleme uusi tooteid, näiteks jõudis aprillikuus lettidele värvilistes pakendites noortele suunatud Flaffi. Asendame enda toodetes aina enam nisu kaeraga ning jälgime tarbijate eelistusi ja muutuseid,“ sõnas Remmel.

Esimese uuenduse saab Leiburi Ruksi perekond, mis koosneb kolmest pätsileivast ja kolmest vormileivast. Lisaks sellele asendatakse Ruksi tootesarjas tavaline sool jodeeritud soolaga. Uuendatud pakendid jõuavad poelettidele juuli keskpaigas.

Leiburi teised tooted: Rukkipala, Röst, Kuldne, saavad uued pakendid järk- järgult. 2024. aasta lõpuks on Leiburi kõik tooted uuenduskuuri läbinud ning uues kuues poelettidele jõudnud.

Stiilinäide Leiburi uuest pakendidisainist.