Eile ja ka täna on väga paljud Omniva kliendid saanud justkui ettevõttelt endalt SMS-i, et aadressiandmed on valed.
Esmaspäeval saatsid küberkurjategijad paljude Eesti inimeste telefonidele tekstisõnumi, kus jäeti mulje, et Omniva ei saa puudulike aadressiandmete tõttu pakki kohale toimetada ja olukorra lahendamiseks tuleb vajutada lingile. Lingiga sõnum teatas: „Hea klient, Sinu toode on vale aadressi tottu lattu tagastatud. Palun uuendage oigeaegselt.“
Tegemist oli pettusega ning Omniva ei olnud sõnumite saatmisega seotud, kinnitas Omniva innovatsiooni- ja tehnoloogiajuht Martti Kuldma. Küberrünnak tõi siiski kaasa suure pöördumiste laine Omniva klienditeenunduse poole. „Saime murelikelt ja tähelepanelikelt inimestelt ligi 2500 kõnet ja tuhatkond e-kirja,“ rääkis Kuldma.
See artikkel on avatud vaid tellijatele. NB! Kui oled tellija, siis palun värskenda veebilehte või pöördu klienditeenindusse.