„Eesti Lidlis kohtab peagi midagi, mis on soomlastele tuttav juba aastaid. Lidl toob oma sealsetesse kauplustesse iseteeninduskassad,“ kirjutab põhjanaabrite kohalik väljaanne Iltalehti. Esimesed kiirkassad paigaldati Soome kauplustesse juba 2020. aastal.

Iseteeninduskassasid on Eestisse oodatud aga juba poodide avamishetkest. „Andsime klientidele natuke aega, et meie toodetega ära harjuda ning nüüd on kätte jõudnud hetk iseteeninduskassad avada. Loodame, et kliendid märkavad meie iseteeninduskassade mugavust ja naudivad nende kasutamist,“ sõnas Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.

Iseteeninduskassad hakkavad paiknema poodides viimase vahekäigu lõpus. Esimesed iseteeninduskassad avati täna Jõhvi Lidlis. Ehitustööd algasid juba käesoleva nädala 5. augustil. Igas Lidli poes hakkab paiknema kas 6 või 10 iseteeninduskassat, vastavalt poe vajadustele.

Ettevõtte hinnangul investeeritakse iseteeninduskassade paigaldamisse Eestis ligi 800 tuhat eurot.

Paigaldusperioodil palub Lidl klientidel varuda kannatust, kuna ehituse tõttu võivad tekkida poes järjekorrad. Suurem osa ehitustöödest tehakse öösiti.

Kuidas kasutada Lidli iseteeninduskassasid?

  • kassasid on kahes suuruses pakkimisalaga, nad on mugavad ja varustatud suure ekraaniga;

  • raskete toodete skaneerimiseks on olemas käsiskanner, tänu millele ei pea raskeid tooteid tõstma;

  • iseteeninduskassade alas on alati olemas iseteeninduskassade teenindaja, kes abistab kliente ja kontrollib vajadusel dokumente;

  • klient peab kassaalast väljumiseks skaneerima oma ostutšeki vöötkoodi turvaväravate juures. Seda saab teha nii pabertšeki kui ka digitaalse ostutšekiga, mille klient leiab Lidl Plus rakendusest;

  • iseteeninduskassades saab samuti kasutada kinkekaarte, taaratšekki ja Perekaarti. Samuti saab klient oma Lidl Plus kaarti kassas ise skaneerida.