Ärileht kirjutas kuu aega tagasi, et Eesti riigile kuuluv jäämurdja Botnica, mis hoiab detsembri lõpust aprilli lõpuni lahti veeteid Eesti sadamatesse, oli sunnitud juuli alguses pooli jätma mais alanud projekti British Petroleumile, kus jäämurdja oli teeninduslaevaks, tõsise tehnilise rikke tõttu. Nimelt lakkas töötamast 1998. aastal valminud laeva üks käituritest, mistõttu pidi laev minema kuivdokki.

Kuigi kuu aega tagasi ütles laeva opereeriva Tallinna Sadama tütarfirma TS Shippingu juht Vahur Ausmees, et laev peab toona tuvastamata rikke tõttu jääma kuniks neljaks nädalaks kuivdokki, selgus sel nädalal, et laev on jätkuvalt Norras, kus seda remonditakse. „Laeval on viga tuvastatud ning remonditööd kulgevad plaanipäraselt,“ märkis Ausmees. Ta avaldas lootust, et laev saab juba järgmisel nädalal käigukatsetustele minna.