„Aeg on käes. BrewDog Tallinn on peagi viimast päeva avatud, seega tule ütle meile ja meie õllebaarile ciao. Viimasel päeval (30 august- toim) on oodata palju häid pakkumisi, kus on võimalik saada endale BrewDogi klaas. Lisaks toimub oksjon, kus on võimalus võita lahedaid Brewdogi asju,“ kirjutab lokaal oma sotsiaalmeediakanalil.

BrewDog Tallinn avati 2017. aastal ja asus Tallinna südames Rotermanni kvartalis. „Suur aitäh BrewDog Tallinn nende ägedate ühiste aastate eest! Kõigi õllesõprade rõõmuks saame etteruttavalt öelda, et juba 5. septembril avab samas kohas uus õllebaar, kus saab olema veelgi suurem valik õllekraane, veelgi rohkem erinevaid õllestiile ja veelgi pikem toidumenüü,“ ütles sõna sekka ka kvartal ise.

BrewDog on Šotimaalt pärit õlletehas ja pubikett, mille asutasid 2007. aastal James Watt ja Martin Dickie. Ettevõte on tuntud oma käsitööõllede, julgete turunduskampaaniate ja uuenduslike ärimudelite poolest. Watti on korduvalt valitud aasta edukaimaks ettevõtjaks.

Tuntusega pole varju jäänud ka ettevõtte erinevad mured. Neist suurim kriitika on olnud seotud juhtimisstiili ja töötingimuste kohta. Endised töötajad on avalikult väljendanud rahulolematust ettevõtte kultuuriga. 2022. aastal tegi BBC ettevõttest ka dokumentaalfilmi, mille tulemusel kaasasutaja Dickie töötajate ees ka vabandas.

Ärileht proovis ka kohaliku õllebaari omanikku tabada, kuid tulutult.