Bolti klient soovis eile Tartus tõukeratast rentida, kuid maksmise etapis kuvati talle vaid paketiostu võimalust, mitte minutipõhist maksmisvõimalust. Ta pöördus selle murega Bolti klienditoe poole, kes vastas talle, et Tartus enam minutipõhist lahendust ei olegi.

Kuvatõmmis kliendi vestlusest Bolti klienditoega

„Vabandame klientide ees ebamugavuste pärast. Tegu oli eksimusega, mille tõttu väike osa meie klientidest koges olukorda, kus minutipõhine rentimine ei olnud saadaval ja valikus oli vaid pakett,“ kommenteerib Bolti kommunikatsioonijuht Liisi Maria Aleksius.

Ta lisab, et Bolt soovis pakkuda klientidele lisavõimalust, kus saab tavapärasest hinnast 20% soodsama minutihinnaga osta ette krediiti, mida saab kasutada pool aastat. „Küll aga ei olnud meie soov, et see oleks klientidele ainus valik tõukerattaga sõitmiseks. Praeguseks peaks olema olukord taastatud ja kliendid saavad taas minutipõhist hinnastust valida,“ kinnitab Aleksius.

Ta ütleb, et jätkuvalt on saadaval ka päeva- ja nädalapaketid, mis pakuvad soodsamat minutihinda ja on mugav lahendus klientidele, kes sõidavad tõukeratastega tihedamini või pikema perioodi jooksul.