Klientidel, kellel esineb veel teenuste kasutamisega muresid, soovitab Telia teha oma seadmele taaskäivitus. Rikke põhjuste väljaselgitamiseks järgneb sidefirma kinnitusel täpsem analüüs. „Palume siiralt vabandust kõigil klientide ees, keda rike mõjutas,“ sõnasid nad.

Kella 17 ajal said ka osad Telia kliendid SMSi, kus ettevõte ütles, et täna kell 11-12.30 olid Telia kõnesideteenused häiritud, kuna võrku tabas ulatuslik rike. „Algatatud on põhjalik uurimine, et edaspidi sarnaseid juhtumeid vältida,“ kinnitas sidefirma klientidele saadetud sõnumis.

Umbes tunniks ajaks ehk täna hommikul ajavahemikus kell 11.30-12.30 oli häiritud ka nii 112 kui ka 1247 helistamine. Sellistes olukordades, kui on kiiresti vaja kiirabi, politsei või pääste abi ning numbrile 112 helistades ei õnnestu häirekeskusega ühendust saada, on soovitused järgmised:

  • eemaldada helistamise eel mobiiltelefonist SIM-kaart ja valida 112 või teha mobiiltelefonile taaskäivitus ja PIN-koodi sisestamise asemel valida 112

  • kui endiselt ei õnnestu saada häirekeskusega ühendust, saata hädaabinumbrile 112 SMS, mis sisaldab aadressi, kuhu abi saata ning selgitust, millist abi vajatakse.

Häiris ka Swedbanki tööd

„Seoses Telia rikkega on häiritud meie klienditeeninduse telefoniliinide töö,“ kirjutas pank sotsiaalmeedias. Nad lisasid, et pangakaardi saab vajadusel ise kiiresti sulgeda äpis või internetipangas. Samuti on nende esindused avatud.