Fairown on juba laienenud üle Euroopa kiires tempos, pakkudes oma unikaalset toode-kui-teenus platvormi üheksas riigis. Pärast edu Baltikumis, Põhjamaades ja Poolas aitab raha kaasamine ettevõttel arendada ja skaleerida toodet ning kasvatada kliendibaasi Saksamaal.

Rahastusvooru juhtinvestor oli BONVENTURE, esimene mõjuettevõtteid toetav fond Saksa regioonis. Seda toetasid olemasolevad investorid: neosfer, Saksa juhtiva panga Commerzbank Group innovatsioon- ja investeerimisüksus, STIHL Ventures, tuntud kaubamärgi STIHL riskikapitali üksus, ning Gateway Ventures.

Bonventure’i investeerimisjuht Paul Garte sõnas: „Usume, et toode-kui-teenus mudeli populaarsus kasvab lähiajal märkimisväärselt. See mõjutab ühtlasi, kuidas toodetes sisalduvaid väärtuslikke ressursse kasutame. Antud mudel soodustab kauakestvate, parandatavate ja taaskasutatavate toodete loomist. Kliendid võidavad hinnas, sest makstakse vaid reaalse toote kasutamise aja eest, ning väldivad toote kulumise ja realiseerimisega seotud peidetud kulusid.“

Esimesed Saksa kliendid esindavad tuntud brände nagu Apple ja Bosch Äsja tõi Fairown oma toode-kui-teenus platvormi turule Saksa kodumasinate sektoris koos BSH BlueMovementiga, mis esindab tunnustatud brändi Bosch. Mudelil on ka tohutu strateegiline potentsiaal tehnoloogiahiidude jaoks nagu Apple. Seda tõestab, et üks Fairowni esimesi kliente Saksamaal oli Apple’i premium edasimüüja FundK.

Toode-kui-teenus mudeli juurutamine on kaupmeestele tehtud nii lihtsaks kui võimalik - nii tehnilistes kui ka finantsküsimustes. Olemuselt ühendab Fairowni lahendus toote tagasiostu ja tarbimislaenu, kuid ei sea kaupmeestele finantsriske. Krediidiriski võtavad Fairowni partnerpangad

Hendrik Roosna, Fairowni asutaja ja juht ütles: „Mul on hea meel tervitada FundK’d meie Apple’i edasimüüjate seltskonnas, kes väärtustavad ringmajandust. Teeme juba koostööd Apple’i premium edasimüüjatega Baltikumis, Norras ja Poolas. Suur huvi kergesti skaleeritava ja jätkusuutliku lahenduse vastu ning toetus meie Saksa finantspartneritelt, Commerzbankilt ja Targobankilt, tõestavad, et turg on meie mudeli jaoks küps.“

Wolfgang Papé, FundK juht lisas: „Meie jaoks on partnerluse määrav eelis täiendav kliendilojaalsus. Üha olulisem on tuvastada kliendigruppe, kellele meeldib Apple’i tooteid 1-2 aastat ning need siis välja vahetada. Uus Clever Rate programm võimaldab täpselt seda taskukohase hinnaga. Tänu Fairownile saame klientidele pakkuda innovaatilist lahendust.“

Fairowni toode-kui-teenus platvorm annab brändidele konkurentsieelise

Üha enam tunnustatud brände ja jaemüüjaid võtavad kasutusele Fairowni platvormi, et pakkuda tooteid taskukohasemalt ja anda tarbijale paindlik võimalus tooteid omada. Seeläbi juurutavad nad jätkusuutlikku, ringmajandusel põhinevat tarbimist. Võrreldes rendiga on toode-kui-teenus mudeli peamised eelised, et kaupmees ei loovuta kliendisuhet ning tarbija saab tunduvalt madalama kuumakse.

Fairown on juba Euroopas tugevalt kanda kinnitanud – üle 100,000 tarbija eelistab nende maksemeetodit ükskõik mis muule makseviisile. Kaupmehed võidavad kordusmüügi kasvus, kõrgemas kliendilojaalsuses ning madalamas keskkonnamõjus. Seda lausa sektoriüleset alates tarbeelektroonikast, kodumasinatest ja aiatehnikast kuni väikeste elektrisõidukiteni.

Fairowni platvorm soodustab ringlust ja toodete taaskasutust, lahendades põletava probleemi eriti Saksa turul. Materjalide ringlussevõtmise määr Saksamaal jääb alla mitmetele Euroopa Liidu riikidele, küündides vaid 13%ni, kui näiteks Hollandis on ringluse määr 27%.