Elisa hoiatab, et tegu ei ole ettevõtte müügikampaaniaga ning kutsub inimesi üles ettevaatlikkusele.
Elisa Eesti infoturbejuht Mai Krafti sõnul tegeleb ettevõte hetkel sellega, et reklaamikampaania platvormil peatada, lisaks blokeerib Elisa enda võrgus antud lehtedele ligipääsu, kuhu inimesi reklaamide abil suunatakse.
„Elisa Eesti müügipakkumised ja kampaaniad paiknevad kõik meie ametlikult kodulehel, antud reklaamide puhul peakski inimeste jaoks olema selge ohumärk, et need viivad veebilehele, millel on kasutatud küll Elisa tunnuslogo, kuid veebiaadress on hoopis erinev,“ märkis Kraft.
„Teine selge ohumärk nii selle, kui ka muude taoliste pakkumiste puhul on ebareaalselt odav hind. Kui näete pakkumist, mis on liiga hea, et olla tõsi, siis see tõenäoliselt seda ka on. Antud juhul näiteks pakutakse Garmini nutikella, mille erinevate mudelite hinnad jäävad paarisaja ja tuhande euro vahele, kõigest kahe euroga,“ tõi Kraft välja.
Pettuse kahtluse korral palub ettevõte pöörduda Elisa klienditeeninduse poole ja küsida üle, kas kampaanias toodud info on korrektne.