Nimelt saavad Lidlis müüdavad kaubad endale Eurofinsi märgise, mis näitab, et nende toodete kvaliteet vastab standarditele, mille on seadnud juhtiv ülemaailmne analüüsiteenuseid pakkuv ettevõte Eurofins Scientific (EUFI.PA).

„Eurofinsi märgis on meie klientidele järjekordne kinnitus, et Lidlist saab osta kvaliteetseid tooteid madala hinnaga,“ kommenteeris Lidl Eesti juhatuse liige Nikola Balaban. „Kliendid on juba näinud, kuidas oleme võitnud mitmeid hinnavõrdlusi, mida Eesti meedias on läbi viidud ja ma olen kindel, et Eurofinsi märgis on tugev lisatõend, mis näitab, et taskukohase hinnaga ei pea kaasnema kvaliteedi langus.“

Eurofinsiga teevad koostööd teiste hulgas ka Amazon, Sephora, Walmart ja paljud teised kaubandussekori suurnimed. Regulaarsed toodete testimised selle juhtiva sõltumatu analüüsilabori poolt on Lidl Eesti vabatahtlik samm, et tagada toodete kvaliteet ja teavitada sellest oma kliente. Koostöö Eurofinsi ja selle kvaliteedimärgiga on Lidli algatus, et juhtida klientide tähelepanu värske kala, värske liha, töödeldud liha ja piimatoodete kvaliteediaspektidele.

Uue koostöö raames Eurofinsiga saadab Lidl Eesti tooteid sagedamini Eurofinsi laboritesse, et tagada toodete vastavus rahvusvahelistele standarditele ja seadusandlusele, teatas Lidl pressiteates.

Hetkel on Lidli sortimendis Eurofinsi märgise saanud üle 100 toote ning see arv suureneb järk-järgult.