Ärileht andis neljapäeval kell 16.30 teada, et Swedbanki maksete tegemisel esineb tehnilisi tõrkeid. Panga klientide teatel oli neil probleeme interneti- ja mobiilipanga kasutamisega. Tõrgetest andsid teada ka Läti ja Leedu Swedbank.

Veidi enne kella 20 teatas Swedbank, et rikked on lahendatud ning pangasüsteem töötab taas tõrgeteta.

Kell 21 sõnas Swedbanki meediajuht Evelin Kivilo-Paas Delfile, et kui vahepeal rike kõrvaldati, siis nüüd on klientidel taas probleeme maksete tegemisega. Kasutada ei saa internetipanka ega Swedbanki mobiiliäppi ning kaardimaksed ei toimi.

Kuna tõrge hõlmab ka Swedbanki makseterminale, võib juhtuda, et osades kohtades ei saa pangakaardiga hetkel maksta.

„Tegeleme probleemi juurpõhjuse välja selgitamisega ja anname teada, kui rike on kõrvaldatud,“ kinnitas Kivilo-Paas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena