„Bolt Foodi kasutamisel esines eile õhtul paari tunni jooksul tehnilisi tõrkeid. Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast nii oma klientide, kullerite kui ka teenusepakkujate ees. Meie meeskond lahendas olukorra kiirelt ja täna saab teenust tavapäraselt taas kasutada,“ ütles Delfi Ärilehele Bolti kommunikatsioonijuht Liisi Maria Aleksius.

Aleksius lisas, et nad tegelevad olukorra järellainetuse lappimisega.

„Kui oli selliseid olukordi, kus toit ei jõudnud kliendini, siis me kompenseerime saamata jäänud tellimuse tasu,“ ütles ta.

Delfi Ärilehele kirjutas üks kuller, et tal ei avane toidu kohaletoimetamise rakendus ning restoranidki ei saa tellimusi kätte. Juba tehtud tellimused kadusid aga ära.

„Sajad kullerid lähevad koju klientide toiduga, sest kasutajatoega ei saa ka ühendust võtta, et küsida, milles on probleem.“ Aleksiuse sõnul sadadest probleemsetest tellimustest siiski rääkida ei saa, pigem ikka väiksemast arvust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena