1. Burger on ja jääb populaarseimaks valikuks. Burgerid on kümnendi jooksul olnud platvormil kõige tellitum toit. Kokku on 28 turul, kus Wolt tegutseb kohale toimetatud üle 130 miljoni burgeri, kõige rohkem just klassikalist juustuburgerit.

  2. Eestlastele pitsa, leedulastele peedisupp. Juustuburgerite kõrvale tellitakse Eestis ja Lätis friikartuleid. Kui lätlased ja leedukad söövad veel rohkelt kebabi, siis eestlastele meeldib rohkem klassikaline Margarita pitsa. Leedus on populaarseimate toitude hulgas ka külm peedisupp.

  3. Reede õhtul süüa ei tee. Kõige rohkem tellimusi tuleb läbi Wolti platvormi reedeti, nii on see kogu Baltikumis.

  4. Eesti oli kolmas riik kuhu Wolt laienes. Kaks aastat peale ettevõtte asutamist Soomes, jõudis Wolt ka naaberriikidesse, kõigepealt Rootsi ning varsti järgnes ka Eesti. Sealt edasi laieneti juba Taani, Lätti ja Leetu ning kümme aastat hiljem opereerib Wolt 28 riigis ja enam kui 1000 linnas.

  5. Esimesena sai Eestis koju tellida Aasia kööki. Esimene restoran Eestis, mis Wolti platvormiga liitus oli Villa Thai.

  6. Suur nõudlus banaanidele. 2021. aastal avas ettevõte oma toidupoe Wolt Market. Kõige rohkem tellitakse selle kaudu Baltikumis banaane. Eestis mahuvad populaarsemate toodete esikolmikusse veel piim ja kurk, palju süüakse ka viinamarju. Lätlaste ostukorvist leiab tihti piima ja mune, leedulased tellivad koju rohkelt mune ja vett.

  7. Tellimus seitsme maa ja mere taha. Kõige pikema distantsiga tellimus ulatus üle 4000 kilomeetri ja seitsme riigipiiri. Nimelt võttis üks Gruusia kullerpartner ette unikaalse teekonna Saksamaale, et viia Gruusia lipp ja Wolti töötajate tervitused riigi jalgpallikoondisele, kes mängis 2024. aasta EM turniiril.

  8. 8000 euro eest kontoritarbeid. Kõige kallim tarne ettevõtte ajaloos ulatus koguni 8559 euroni ja sisaldas erinevaid iPhone, sülearvuteid, ruutereid ja kaableid. Eestis tehtud kalleima tellimuse väärtus on 2019 eurot, mis on Baltimaade võrdluses kõige tagasihoidlikum. Lätis on siiani kõige väärtuslikum tellimus 2358 ja Leedus 2963 eurot.

  9. 10 000 nimeideed. Kuna kuus asutajaliiget ei suutnud leida nime, millega kõik rahul oleks, eksisteeris Wolt pikalt nimetu ettevõttena. Nimeni „Wolt“ jõuti internetist leitud 10 000 automaatselt genereeritud brändinime nimekirja abil, inspiratsiooni saadi „Volt United“ nimest.

  10. Piimast jõulupuudeni. Wolti teenuse algne eesmärk oli võimaldada klientidel kohvikutest ilma järjekorrata oma tellimust kätte saada. Praegu on klientidel ja ettevõtetele võimalus omale otse koju tellida palju enamat kui ainult restoranides või kohvikutes valmistatud toitu.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena