Klient ostis eelmise aasta 27. aprillil Klicki poest Xiaomi Redmi telefoni, mis maksis 99,99 eurot. Telefonil ilmnesid aga kiiresti probleemid: ekraan oli sisse helistamise ajal must ja kõnedele vastata ei saanud. Klient viis telefoni kolmel korral Klicki poodi parandusse, kuid viga ei avastatud ja telefoni korda ei tehtud.

Klient ütles Klickile, et soovib müügilepingust taganeda ja makstud raha tagasi saada. Klick ei olnud nõus aga kliendile raha tagastama. Seejärel pöördus klient tarbijakaitse- ja tehnilise järelevalve ameti poole. Kliendi telefon oli kolmel korral kaupleja juures hoolduses ühe ja sama probleemiga: sisse helistades jääb ekraan mustaks ja klient ei saa kõnet vastu võtta. Klick põhjendas raha tagastamisest keeldumist sellega, et kui telefon nende poes hoolduses oli, ei õnnestunud tehnikutel ühelgi korral esile kutsuda sama viga, millega klient oli rinda pistnud.