Circle K personalipartneri Riin Soostari sõnul on üks levinumaid ekslikke arvamusi see, et teenindaja töö ei nõua erilisi oskusi. „Tänapäeva teenindaja peab samaaegselt täitma mitmeid ülesandeid, nagu kassasüsteemi kasutamine, kliendi soovide kuulamine ja probleemilahendus, säilitades seejuures keerulistes olukordades rahulikkuse ja professionaalsuse,“ selgitas Soostar.

Teine levinud müüt on Soostari sõnul see, et tegemist on töökohaga ainult noortele inimestele. Circle K teatel on pooled nende jaamade töötajatest kuni 25-aastased, teise poole moodustavad aga muud vanuserühmad.

„Noorte jaoks on tihti tegu hüppelauaga, sest teenindaja töö käigus õpitakse kiirelt selgeks multifunktsionaalne tegutsemine, klientidega suhtlemise metoodika, samuti saavad töötajad teadlikuks oma probleemilahendamise kompetentsist,“ ütles Soostar. „Paljud töötajad aga näevad teenindaja ametit kui esimest sammu võimaluses ehitada sel alal üles pikaajaline karjäär.“

Circkle K teatel võtsid käesoleva aasta alguses kasutusele ka spetsiaalse mobiiliäpi, mis on aidanud vähendada uute töötajate sisseelamisperioodi kahe kolmandiku võrra ning suurendada uute töötajate püsimist ettevõttes 5% ning tõsta töötajate müügitulemusi 3,5% võrra.