Fazer on viimasel ajal saanud tarbijatelt kriitilist tagasisidet juhtumite kohta, kus komm tuleb suus ootamatult pulga küljest lahti, nii et kommi sööja võib selle kurku tõmmata. Seda kinnitas ka Fazeri enda kvaliteedikontroll ja ettevõte hinnangul ei ole pulgakomm sellisel kujul ohutu. Kuna Fazer pole probleemile lahendust leidnud, otsustati Moomini pulgakommid turult tagasi kutsuda.

„Toodete ohutus ja tarbijate usaldus on Fazeri jaoks esmatähtsad. Kuna me pole probleemile kiiret lahendust leidnud, otsustasime Moomini pulgakommide tarned esialgu peatada ja pulgakommid turult eemaldada,“ sõnas Fazeri kommiosakonna juht Tom Lindblad. Tagasikutsumine puudutab ainult Moomini pulgakomme, teised Fazeri pulgakommid on ettevõtte sõnul ohutud.

Juba ostetud Moomini pulgakomme ei pea Fazerile tagastama, vaid need võib prügikasti visata – kommipaber on plast ja pulgakomm biojääde. Võimalike küsimuste ja kaebuste korral võib ühendust võtta Fazeri klienditoega. Samuti hüvitab Fazer juba ostetud, kuid nüüd söömata jäävad pulgakommid. Selleks tuleb võtta ühendust klienditoega ja saata neile toodetest pilt.

Pulgakommid kaovad ka Eesti poodidest

Selveri kommunikatsioonijuht Mariann Järvela kinnitas Delfi Ärilehele, et nad on saanud Fazerilt teate toote tagasikutsumise kohta. „Meie kauplused eemaldavad pulgakommid müügilt esimesel võimalusel,“ lubas Järvela. Kauplustes kohapeal pulgakomme Selver siiski ei hävita, vaid tagastab need logistikaettevõtte lattu.

Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido sõnul asus Coop lettidelt pulgakomme kokku korjama juba eile. Sama kinnitasid Prisma kommunikatsioonijuht Kertu Kärk ja Maxima kommunikatsioonijuht Sven Lillepalu. Ka Coop, Prisma ja Maxima annavad pulgakommid tagasi kohalikule tarnijale.