Kokku on läbi Yaga uuele ringile liikunud enam kui kaks miljonit toodet.

Iga päev lisandub platvormile üle 10,000 kuulutuse asjadega, millele soovitakse leida uus kodu. Kui esimese miljoni müüdud tooteni jõuti 6-aastaga, siis teine miljon tuli täis natuke rohkem kui aastaga, mis tähendab, et ollakse kiires kasvutempos.

Yaga taolise platvormi puhul võidavad koos ettevõtte kasvuga otseselt ka seal kauplevad inimesed ja keskkond. „Iga kord kui Yagas toimub tehing, on keegi teeninud müügist lisaraha; keegi leidnud vajamineva toote olulise hinnavõiduga; ning ühe toote kasutusiga pikendatud“, sõnab Yaga asutaja ja tegevjuht Aune Aunapuu. „Kasvutempo, mida hetkel Eestis kogeme on tõeliselt muljetavaldav ja ei näita ainult Yaga omaksvõttu kasutajate poolt, vaid muutust üleüldises tarbijakäitumises jätkusuutlikkuse poole“, lisab ta.

Edu saavutatakse ka rahvusvahelistel turgudel

Suurema osa kuulutustest ja müüdavast kaubast moodustavad naiste moerõivad, kuid nii meeste- kui ka lastekauba osakaal on kiiresti kasvamas. Koostööd teiste kohalike ettevõtetega nagu Apollo Raamatupoed, Tradehouse ja Ivo Nikkolo – kelle jaoks on Yaga ka ametlik järelmüügi kanal – ei näita mitte ainult usaldust Yaga kui platvormi vastu, vaid ka suurte brändide pingutusi jätkusuutlikkuse teel.

Lisaks koduturule on platvorm saavutamas märkimisväärset edu ka rahvusvaheliselt. Boltile sarnaselt on Yaga laienemist alustanud just Aafrikast, olles Lõuna-Aafrika Vabariigis samuti juba kahe miljoni müüdud toote verstaposti ületanud, ning avades novembri lõpus platvormi ka Keenias.

Aune Aunapuu näeb selles verstapostis Yaga kui Eesti päritolu ettevõtte võimsat saavutust ning head näidet, mida kohalik innovatsioon suudab rahvusvaheliselt ära teha. „Iga tehing Yagas esindab inimese valikut uuskasutada ja jäätmeid vähendada“, ütleb Aunapuu. „Edu, mida ka Aafrikas näeme kinnitab meie usku, et Yaga missiooniga resoneeruvaid inimesi leidub kõikjal. Oleme uhkusega Eesti ettevõte, mis on ka rahvusvaheliselt suutnud end tõestada, ja oleme tõeliselt tänulikud kõikidele kasutajatele, kellega oleme suutnud seda saavutada“.

Yagast lähemalt

Yaga platvorm on eestlaste seas väga populaarne.

Yaga on Eesti suurim ja kiiremini kasvav platvorm kasutatud moekauba ostmiseks ja müümiseks pakkudes turvalist ja kasutajasõbralikku keskkonda inimeselt inimesele kauplemiseks. Alates loomisest, on Yaga kaudu Eestis tehtud üle kahe miljoni tehingu, luues positiivset mõju nii keskkonnale kui inimestele.

Võimaldades lisatulu teenimist ja jätkusuutlikumat tarbimist, on Yaga eesmärk anda inimestele võimalus oma kasutatud esemetele uus elu anda, toetades seeläbi kestlikumat tulevikku. Tõestatud ärimudeliga Lõuna-Aafrikas ning suurte kasvueesmärkidega Keenias, on Yaga inspireerivaks edulooks Eesti ettevõttest, mis on maailmas moetarbimist ümber kujundamas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena