Smartposti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm sõnab, et kui e-smaspäeva pakitorm on tänaseks möödas, siis nüüd hakkavad Eestisse jõudma Hiina populaarse ostupüha Singles Day (11. novembril) pakid. „See avaldab ka meie pakimahtudele mõningast mõju, aga mitte nii suurt kui kohalik e-ostlemise püha,“ hindab ta.

Parm ütleb, et eelnevate aastate statistika põhjal peaksid pakimahud taas väga suureks minema 48. nädala lõpus / 49. nädala alguses, mil saabuvad musta reede pakid. „Järgmiseks suuremaks pakimahtude mõjutajaks on detsembri alguse palgapäev, mis annab inimestele hea võimaluse jõulukinkide ostmiseks. Seejärel on kuni jõuludeni pakimahud väga kõrged,“ toob Parm välja.