Delfi Ärilehele kirjutas Bolti klient, kes tellis möödunud nädalavahetusel takso. Talle üllatuseks läks pangakontolt maha aga palju suurem summa, kui alguses talle äpis kuvati. „Bolti pakutatud hind ja reaalne hind ei klapi, oli väga suur hinnavahe,“ kirjutas lugeja.

Ta lisas, et pöördus kohe ka Bolti poole, et üle makstud raha tagastataks, kuid Bolt tagastas vaid osa summast. „Jääk on siiani tagastamata ja Bolt ei vasta enam ka,“ avaldas lugeja oma pahameelt.

Milles on asi?

Bolti sõiduteenuse juht Oscar Rõõm sõnab, et sõidu hind kujuneb distantsi ja hinnangulise sõiduaja põhjal.

„Rakenduses kuvatakse esialgu sõidu eeldatav hind. Kui sõit võtab oluliselt rohkem aega, kui esialgu hindasime, arvutatakse lõpphind automaatselt ümber. Seejuures võetakse arvesse reaalaja liiklusinfot ning nii juht kui ka reisija saavad reaalajas jälgida, kas ja kui palju sõidu aeg muutub,“ selgitab Rõõm.

Sõidu käigus võib hind ka muutuda näiteks siis, kui juht peab klienti pealevõtukohas kaua ootama. Siis rakendub ooteajatasu. „Samuti kui klient soovib teha peatusi, mida sõitu tellides ei olnud märgitud. Olukordades, kus hind on oodatust kallim, saavad kliendid meie poole pöörduda ja vaatame üle hinnakujunduse ning vajaduse korral kanname osa raha tagasi,“ ütleb Rõõm.

Ta lisab, et ka juhtidel on võimalik iga sõidu lõpus Boltile teada anda, et sõit oli eeldatust pikem. „Seejärel saame korrigeerida hinda vastavalt tegelikele andmetele.“

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena