„Me konkureerime kõigi teistega, ja kui keegi läheb hooga ees minema sellise meelevaldselt segase plaaniga, siis meil ei jää muud üle, kui sama teed minna, muidu klient läheb teiste juurde,“ räägib Coop Eesti keskühistu juht Rainer Rohtla, miks Eesti suurim jaekett otsustas lõpuks ühineda kilepiima hinnasõjaga.

„Kuna eelmisel aastal läksid kõik piima alla omahinna müüma, siis Coop oli viimane, kes selle eksperimendiga kaasa läks,“ räägib Rohtla. Nimelt nägid nad, et kilepiima odav hind mõjutas märgatavalt tarbija käitumist, mistõttu andis Coop 2023. aasta oktoobris toidupoodide samuti turusurvele alla. Küll aga rõhutab ta, et piima on müüdud Eesti jaeturul alla omahinna ka varem, kuid siis Coop sellega kaasa ei läinud.