Tegu oli Saksamaa brändi Liegeois Zott desserdiga, mille „kõlblik kuni“ kuupäevaks on 29.12.

Pakendit kodus avades avastas klient, et äsja poest ostetud toode hallitab.

Lugeja foto desserdist
Dessert

Rimi Eesti formaadijuht Evelyn Laul sõnab, et sellist olukorda on ühel kauplusel väga raske tuvastada, sest ka Rimi usaldab ikkagi pakile kirjutatut. „Tõenäoliselt on tegu tootja poolse praagiga või pakendi defektiga ja selliseid olukordi tuleb ette. Toode läbib enne kaupluses riiulisse jõudmist pika teekonna ning kuigi tooted on kaitstud ja pakendatud turvalistesse kastidesse, võib vahel tulla ette, et selle pika teekonna käigus saab mõne toote pakend viga,“ kommenteerib Laul.

Tegu võib olla silmale täiesti nähtamatu nn „mikropraoga“, mis otseselt toote lekkimist ei põhjusta, aga õhk ja mikroosakesed pääsevad tootele kahjuks ligi ning järgnev on juba puhas bioloogia, selgitab ta.

„Klient peaks sellises olukorras kindlasti pöörduma meie kaupluse poole, kust ta toote ostis. Me vahetame riknenud toote uue vastu või maksame raha tagasi ning meie juba suhtleme oma hankijatega edasi,“ lubab Laul.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena