Mõne aasta pärast saavad Euroopa tarbijad usaldada toote pakenditel esitatud jätkusuutlikkuse ja keskkonnamõjude lubadusi suurema kindlusega. Uus õigusakt aitab selgust tuua ka praegusesse erinevate keskkonnamärgiste rägastikku, kuid võib vähemalt esialgu tõsta hindasid.

EL valmistab ette uut Roheväidete Direktiivi, mille eesmärk on kaotada eksitavad keskkonnateemalised lubadused ja pakkuda tarbijatele usaldusväärsemat teavet toodete ökoloogiliste omaduste kohta. Uus regulatsioon tagab, et toodetel olevad väited, nagu „100% taaskasutatav“ või „vähendatud süsiniku jalajälg“, põhinevad tõendatud andmetel. Samal ajal kõrvaldatakse pakenditelt ja reklaamidest ebamäärased ja eksitavad terminid: toodet ei tohi nimetada „roheliseks“ või „keskkonnasõbralikuks“, kui väited pole selgelt tõendatavad.