Lõppenud aastal pöördus Veriff tagasi kiire kasvu kursile. 2024. aasta viimase kvartali käive kasvas 75% võrra, teenusemahud kolmekordistusid ja klientide koguarv kasvas 60% võrreldes 2023. aasta viimase kvartaliga.

„Veriff on täna oluliselt tugevamas positsioonis kui kunagi varem – oleme jätkuvalt hästi kapitaliseeritud kasumlikule kasvule suunatud ettevõte. Alanud aasta investeeringud suuname eelkõige tooteportfelli laiendamissese, uute turgude võtmisesse ja globaalse kliendibaasi tugevdamisse,“ kommenteeris Kaarel Kotkas, Veriffi asutaja ja tegevjuht.

Veriff on unikaalses olukorras, kuna ettevõtte tehnoloogia võimaldab enamat kui lihtsalt identiteedi tuvastamist. „Kui teised ettevõtted käsitlevad iga verifitseerimist eraldiseisvana, siis meie tehnoloogia suudab õppida igast sessioonist, saades üha targemaks ja täpsemaks. Nii saavad meie kliendid teha oma teenused kättesaadavaks vaid usaldusväärsetele inimestele. Sisuliselt me ei kontrolli ainult identiteeti, vaid me loome ülemaailmse usaldusskoori,“ selgitas Kotkas.

Ettevõtte ärimahud kasvasid lõppenud aastal kõige jõudsamalt Ladina-Ameerikas ehk 2,5 korda, kuid valdav osa Veriffi töömahust ja käibest tuleb jätkuvalt Ameerika Ühendriikidest. „Enamus globaalselt tuntud suurtest tehnoloogiaettevõttest, kelle teenuseid me tarbijatena igapäevaselt kasutame, on Veriffi kliendid. Teiste hulgas näiteks nii maailma juhtiv netimaksete pakkuja kui ka suurimad sõidujagamisplatvormid. Seega puutub igapäevaselt Veriffi teenusega kokku sadu miljoneid inimesi üle maailma, ilma et nad seda endale teadvustaksid.“

Selle aasta kevadel avab Veriff kontori Brasiilias São Paulos. Laiem kohalolek Ladina-Ameerika piirkonnas tugevdab ettevõtte võimekust teenindada globaalseid kliente, kes igapäevaselt toimetavad samas ajavööndis pigem Brasiilia kui Eestiga. „Kuna netipettuste arv Ladina-Ameerikas on oluliselt kõrgem kui mujal meie sihtturgudel, siis on sealne piirkond potentsiaalikas uute kliente leidmiseks. See on olnud ka meie senise edu soodustavaks teguriks ja kasvatanud nõudlust Veriffi toodete järele,“ selgitas Kotkas.

Online-pettused on ülemaailmselt pidevas tõusutrendis (aastast-aastasse kasv on 20% ringis) ning nende olemus muutub süvavõltsingute võimekuse tõttu aina keerukamaks. See omakorda suurendab turul vajadust Veriffi identiteedi verifitseerimis- ja autentimistehnoloogiate järele.

Keskendumine kliendikesksele tootearendusele aitas ettevõttel jõuda 2024. aastal mitme märgilise verstapostini. Veriff tõi turule nii uusi tooteid ja funktsioone (nt vanuse hindamise tööriist) kui ka täiustatud versioone olemasolevatest lahendustest (nt täisautomaatne isikusamasuse tuvastamine, biomeetriline autentimine).

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena