2024. aasta lõpus tehti tehinguid kindlasti mõnevõrra 2025. aasta esimese kvartali arvelt, ent pärast seda hakkab turg tasapisi ja stabiilselt taastuma 2023. aasta tasemele, prognoosib Karu. „See ongi aasta, millega peaksime hetkel prognoose võrdlema, sest 2024. aasta tulemused olid automaksuseadusega kunstlikult tekitatud. Ilma seaduseta me sellist müüki näinud ei oleks,“ selgitab Karu.

Selle aasta automüügile aitavad kaasa ka ärikliendid, kes aasta lõpus naljalt ostubuumiga kaasa ei läinud. Ettevõtted ja organisatsioonid teevad oma otsuseid enamasti vajaduspõhiselt ja kaalutletult ning sõidukeid ette seisma ei ostnud. Kui tänavu tekib autopargi uuendamise vajadus, siis küllap seda ka tehakse, ütleb Karu. Küll aga muutub ilmselt see, milliseid sõidukeid ärikliendid ostavad.