19.01.2025, 15:32
Viiest päevast sai kuu: Itella keeldus kliendile saatekulu hüvitamast ja sai komisjonis kaotuse
(71)
Itella Smartpost arvab, et kui pakk jõuab sihtpunkti alla 30 päevaga, on kõik justkui korras.
FOTO: | Eesti Ekspress
Kullerteenust pakkuv Itella Estonia lubas kliendi paki Haapsalust Soome toimetada viie tööpäevaga, kuid tegelikkuses kulus selleks peaaegu kuu aega. Ent sellest hoolimata polnud ettevõte nõus kliendile 15,24-eurost saatekulu hüvitama, nõudeks selleks kahju tõendavat dokumentatsiooni.
Juhtum sai alguse 7. augustil 2024, kui klient andis Haapsalu Rimi pakiautomaadis üle saadetise Soome toimetamiseks. Pärast Tallinna sorteerimiskeskusesse jõudmist kadus pakk jälgimissüsteemist ning 12. augustil ei osanud Itella klienditugi paki asukoha kohta enam infot anda.
Oled juba tellija?