Esimene väljakutse – usalduse võitmine

Toruproff OÜ esindaja ja soojuspumpade ekspert Kaire Koidumets.

Iga alustava ettevõtte jaoks on suurim väljakutse usaldusväärse kliendibaasi loomine, nii ka Toruproff OÜ jaoks. Ettevõtte esindaja ja soojuspumpade eksperdi Kaire Koidumetsa sõnul liikus ettevõtte maine ja tuntus esimestel aastatel peamiselt suust suhu ning professionaalselt ja kvaliteetselt tehtud tööd viisid üha uute klientideni. Samas ei piirdunud väljakutsed vaid kliendisuhete loomisega – oluline oli üles töötada ka ettevõtte finantsiline stabiilsus. „See nõudis pühendumist ja rasket tööd, sest alustavale ettevõtjale keegi asju kergelt kätte ei anna,“ märgib Koidumets.

Kasv ja areng

Toruproff OÜ alustas väikeste sanitaartehniliste tööde ja remontidega. Ent aastatega on ettevõtte teenuste valik ja tööde teostamise võimekus märkimisväärselt kasvanud. Praegu tegeletakse nii eramajade kui ka korter- ja büroohoonete vee-, kanalisatsiooni- ja küttesüsteemide rajamisega. Eriti suurt tähelepanu on pälvinud erilahendused, mis hõlmavad näiteks paarismaju, ridaelamuid ja tööstuslikke laopindu. Lisaks pakutakse vähem reklaamitud, kuid väga vajalikke teenuseid, nagu küttesüsteemide läbipesu, mis tõstab süsteemide efektiivsust ja pikendab seadmete eluiga.

Toruproff eristub konkurentidest paindlikkuse ja loovuse poolest.

Toruproff eristub konkurentidest paindlikkuse ja loovuse poolest. Koidumets meenutab olukorda, kus Pärnumaa puhkemaja omanik soovis saada pruuni värvi õhksoojuspumpade väliosi. „Kuna selliseid seadmeid polnud turul saada, otsustasin väliosad isiklikult lahti võtta ja lasta need värvitöökojas sobivasse tooni värvida – sebimist oli palju, aga lõpptulemusega oli klient väga rahul,“ meenutab ta.

Klienditeenindus – isiklik puudutus

Toruproffi jaoks on klienditeenindus alati esikohal. Koidumets rõhutab, et kiire ja korrektne kommunikatsioon on äärmiselt oluline, eriti siis, kui klient on kriitilises olukorras – näiteks külmadel talvekuudel, kui küttesüsteem ootamatult tõrgub. Ettevõtte meeskond püüab alati reageerida võimalikult kiiresti, et vältida majade jahtumist ja ulatuslikumaid kahjusid.

Samuti peetakse oluliseks, et igale kliendile selgitatakse lahendused ja protsessid põhjalikult lahti. Eriti hoolitsetakse vanema generatsiooni klientide teadlikkuse eest, et nad saaksid teenust rahuliku südamega kasutada.

Meeskond ja väärtused

Toruproff OÜ koosneb üheksast töötajast, kelle seas on nii pikaajalise kogemusega torumehi kui ka ettevõtte sees välja koolitatud spetsialiste. Meeskonna suurimaks tugevuseks peab Koidumets probleemide lahendamise oskust ja ühtsust keerulistes olukordades. „Suudame leida lahendusi, mis rahuldavad nii klienti kui ka meie enda nõudmisi, vajadusel õpime vigadest,“ ütleb ta.

Tulevikuvisioon

Toruproff OÜ eesmärk pole kasvada üle Eesti või laiendada meeskonda meeletult suureks. Pigem soovitakse säilitada praegune kvaliteet ja meeskonna ühtsus. „Tahame teha oma head asja ja tunda uhkust tehtu üle,“ selgitab Koidumets. Märgist „Eeskujulik ettevõte“ on Toruproff uhkusega kandnud alates 2018. aastast ja see on üheks kinnituseks, et ettevõte on õigel teel.

Inspireeriv töö ja rahulolevad kliendid

Võimalus pakkuda klientidele üha efektiivsemaid lahendusi on Toruproffi inimestele inspireeriv. „Kui me teame, et soojuslahenduste puhul on võimalik midagi paremini teha, siis me ütleme seda. Jah, selgitustööd tuleb teinekord teha rohkem, aga see on töö üks põnevamaid osi,“ räägib Koidumets.

Toruproff OÜ areng on heaks näiteks sellest, kuidas väike ettevõte võib kasvada tugevaks ja usaldusväärseks partneriks, kes suudab pakkuda lahendusi ka kõige keerulisemates olukordades. Ettevõtte sõnum oma klientidele ja koostööpartneritele on lihtne: tänu mõistvatele ja usaldavatele suhetele on võimalik ületada kõik raskused ning jõuda parimate lahendusteni.

Jaga
Kommentaarid