„Olen 2025. aasta pärast väga põnevil ja tunnen väga head meelt, kus me oleme nii tootega kui ettevõttena,“ sõnas Spotify asutaja ja tegevjuht Daniel Ek tulemusi tutvustades. „Jätkame panuste tegemist, mis avaldavad pikaajalist mõju, suurendades meie kiirust, säilitades samal ajal eelmisel aastal saavutatud efektiivsuse. Just see kombinatsioon võimaldab meil luua parima ja väärtuslikuma kasutajakogemuse, kasvada jätkusuutlikult ja pakkuda loovust maailmale.“

Nii raporteeris Spotify, et kuiste kasutajate arv kasvas aasta lõpus kolme kuuga 35 miljoni inimese võrra, mis on rekordiline kasv. Viimases kvartalis ulatus kuiste kasutajate arv 675 miljonini, mida oli 10 miljonit rohkem kui firma ootas. Sealhulgas oli firmal tasulisi kliente 263 miljonit, kellelt tuleb ka valdav osa tulust.