Smartpost lisas nimesse i-tähe – nüüdsest ollakse SmartPosti

Smartpost Itella on nüüd SmartPosti – Baltimaade logistikasektori suunanäitaja. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele i-tähe. Ühtlasi lõppes sellega Itella nime kasutamine.
„Smartpost Itella on olnud üks populaarsemaid kaubamärke Eestis. Meie eesmärk on ehitada veelgi tugevam bränd kõigis Baltimaades. Tarbijad eelistavad tugevaid kaubamärke ja ettevõtted valivad brände, mida nende kliendid armastavad. Igapäevaelu sujuvaks muutmine on põhjus, miks meie kliendid valivad SmartPosti. Meie jaoks on kõige olulisem pakkuda oma klientidele mugavat kliendikogemust, mida arendame järjepidevalt ka tulevikus,“ ütles ettevõtte Baltimaade juht Gediminas Mickus.
Pidev areng ja suurema grupi osaks olemise eelised
E-kaubanduse kasv jätkub ja selleks et vastata kasvavale nõudlusele ning pakkuda oma klientidele veelgi kõrgemaid teenindusstandardeid, arendatakse oma äritegevust järjepidevalt.
„Peame vaatama tulevikku ja olema valmis vastama ning ületama oma klientide ootusi, pakkudes samal ajal jätkusuutlikumaid lahendusi. Areneme pidevalt, kasutades tipptasemel digilahendusi, mis muudavad pakkide saatmise ja vastuvõtmise lihtsamaks ning paindlikumaks. Eestis märtsis avanev uus sorteerimiskeskus on heaks näiteks meie investeeringutest energiatõhususse ja e-sõidukipargi valmisolekusse. Samuti saame kasutada kogu Posti Grupi ekspertiisi digitaalsete lahenduste ja jätkusuutlike logistiliste innovatsioonide loomisel,“ lisas Mickus.
Uus sorteerimiskeskus Eestis tagab klientidele veelgi kõrgema teenindustaseme ja aitab säilitada ettevõtte kvaliteedi turuliidri positsiooni. „Umbes 14 miljoni euro suurune investeering teeb sellest meie suurima sorteerimiskeskuse Baltimaades, kahekordistades praeguse pakisorteerimise võimekuse,“ sõnas ta.
„Ühtse Postina tegutsedes saame korraldada suuremaid kampaaniaid ja köita avalikkuse tähelepanu,“ selgitas Mickus.
Muutus on osa kaubamärgi suuremast arengust
Nimevahetus on osa suuremast muutusest, mille käigus hakkab Posti tegutsema Soomes ja Rootsis ainult Posti nime all ning Baltimaades nime all SmartPosti. Posti eesmärk on kasvada ühtselt üle kogu regiooni.
„Rahvusvaheline kasv on üks meie strateegilistest fookusvaldkondadest. Ühtlustades oma tegevust ja tegutsedes ühe kaubamärgi all, saame ehitada veelgi tugevama ettevõtte, mis kasutab oma piiriülest tugevust ja jätkusuutlikke uuendusvõimekusi. Sellega pakume kasvuvalikuid ka oma klientidele,“ sõnas Posti tegevjuht Antti Jääskeläinen.