Võrreldes eelnenud aastatega on oluline muutus näituse algamine lauluväljakult. Lauluväljaku mereväravates on messi peasissepääs ja tasuta parkla, kuhu mahub enamik näitusekülastajate autosid, teatavad korraldajad.

Lauluväljakul saab näha mootorrattaid, veesõidukeid, veoautosid ning militaar- ja päästetehnikat, samuti on seal erinevad teemanäitused nagu Eesti auto- ja motospordi ülevaatenäitus ning Nõukogude Liidu autode väljapanek.

„Tegu on uue põlvkonna Motorexiga, mis pole ainult automess, vaid aasta tähtsaim tehnikasündmus laiemalt,“ lausus Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu juhatuse esimees Jaak Uudla.

Kaasatud on tehnikahariduse ja innovatsiooniga seotud ettevõtted, samuti tehakse koostööd Tallinna Tehnikaülikooliga. Koostöös tehnikaülikooli teadlastega toimub Motorexi raames alternatiivenergiat ja robotiehitust käsitlev seminar, kus antakse üle stipendiumid innovatsioonivaldkonnas edukatele noorteadlastele.

Tallinna Tehnikaülikooli rektori Peep Sürje sõnul on Motorexi rolliks Eestis insenerimõtlemise kasvatamine ja huvi tekitamine tehnikahariduse vastu, mis on omakorda majandusarengu ja innovatsiooni aluseks. „Motorexile toodud tehnikaimed mõjuvad kindlasti paljudele inspireerivalt ja innustavalt. Mul on hea meel, et autofirmad on leidnud võimaluse läbi Motorexi tehnikaharidust toetada,“ ütles Sürje.

Üheks Motorex Tallinn 2006 tõmbenumbriks on humanoidrobot Honda Asimo, mis oskab kõndida, kätelda, rääkida ja täita mitmesuguseid ülesandeid. Samuti saab näha kuulsat Toyota muusikaautot Aygo DJ, mis kujutab endast autosse pakitud professionaalset diskoripulti.

Spetsiaalselt Motorexi jaoks tuuakse Eestisse Subaru Impreza WRC 2006. aasta mudel, millega Subaru tehasetiimi sõitjad võistlevad tänavu MM-rallidel. Esitletakse ka eestlaste jaoks uut automarki Dodge, mis alles hiljuti alustas tegutsemist Euroopa autoturul.

Motorex Tallinn 2006 hõlmab tervikuna ligikaudu 25 tuhat ruutmeetrit näitusepinda, mis teeb sellest Eesti kõigi aegade suurima messi. 19.-23. aprillini toimuvale Motorexile ootavad korraldajad üle 55 000 külastaja nii Eestist kui ka mujalt.

Ürituse peakorraldajaks on Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit, kes on näituse korraldamiseks kaasanud Eesti Näituste AS-i, üritusturundusagentuuri Orangetime ja MTÜ Motorexi.