Linnuse kalja hakkab tegema Coca-Cola
Coca-Cola Baltic Beverages Ltd. turundusjuhi Aki Hirvoneni sõnul omandab Coca-Cola Linnuse kalja kaubamärgi selle kasvupotentsiaali tõttu nii Eestis kui Lätis. “Pikemas perspektiivis tahaksime seda ka Balti riikidest väljapoole eksportida. Linnuse Kalja hakkame tootma Tallinna tehases.”
“Linnuse kali on vaieldamatult üks tugevamaid kaubamärke Baltimaade toiduainetetööstuses,” ütles Ösel Foodsi juhatuse esimees Olari Taal.
Linnuse kalja müük on Taali sõnul seotud Ösel Foodsi strateegilise otsusega vähendada ettevõttele kuuluvate kaubamärkide arvu.
“Kaubamärkide korrastamise vajadus tekkis seoses Aura kvaliteetmahlade ja nektarite turuletoomisega,” ütles Taal. “Paljude kaubamärkide haldamine on kallis ja aeganõudev, meil on aga tarvis keskenduda Aura arendusele, mis on meie lähiaastate kindel prioriteet. Kõigil teistel kaubamärkidel on toetav funktsioon.”
Kõik lepingutingimused, kaasa arvatud hind, jäävad konfidentsiaalseteks.
Linnuse kalja kaubamärgi ostmise teel loodab Coca-Cola Baltic Beverages Ltd. oma turuosa karastusjookide turul suurendada 50 protsendilt 60 protsendile.