13.03.2008, 16:56
Liviko juht: pronksiöö mõju oli terav, aga lühiajaline
Liviko tegevjuht Janek Kalvi ütles pronksiöö mõju kohta, et see oli ebameeldivalt terav, kuid lühiajaline.
„Usun, et seda kinnitavad kõik, kel idas käimist. Pronksöö mõju oli ebameeldivalt terav, kuid õnneks meie äris suhteliselt lühiajaline. 3-4 kuuga suutsime oma müügi enamus regioonides ning kaubanduskettides taastada ja täna läheb päris hoogsalt,” ütles Kalvi aripaev.ee online-intervjuus.
“Venemaa on suur turg igale tootjale maailmas ja järjest kasvav ka Liviko jaoks. Eesti viinaga ei ole seal midagi teha, kuid Vana Tallinn on au sees. Liviko müüs möödunud aastal ligi 4 miljonit pudeli likööri Vana Tallinn ja suur osa sellest on läinud meie idanaabrite arvele. Vana Tallinn on selles kandis selgelt kõige tuntum Eesti toode.”