“Eesti toidu” nõukogu arutas tulevikustsenaariume ning leidis, et programm peab jääma edasi elama, tõenäoliselt nime all “Tark tarbija”. Mida uue programmi raames tegema hakatakse, peab arengukavana paberile saama juba aprilliks. “Eesti toidu” nõukogu liige Enn Sokk ütles istungil, et uue, 2009-2011 perioodi peamisteks suundadeks on tarbija teadlikkuse tõus ja üldise müügiedustusideoloogia jätkamine. “Seni oleme arengukavaga haaranud paljusid teemasid: tootearendust, kvaliteedi alast teavitust ja koolitust, ” ütles Sokk. “Nüüd peaksid ettevõtted ise Eesti toidu ideed edasi kandma ka omavahenditega.”

Sel aastal on Eesti toidu promomiseks plaanis kulutada 10 miljonit krooni. Selle raha eest on kavas minna Grüne Woche messile ja teha kordustrükk trükistest. Veel tuleb telesaade “Jätku leiba”, mille tegemine läheb maksma umbes miljon krooni, ja film piimast. Põllumajandusministeeriumil on kavas uurida, mis mõju on senine programm “Eesti toit” avaldanud.