AS Connecto, mis tegeleb kommunikatsioonivõrkude ehituse ja hooldusega, võttis Eesti Telefonilt üle 160 töötajat.

Firma tegevjuhi Jaanus Paasi sõnul on nende jaoks olnud suurimad muutused selles, et tootmiskesksest firmast on saanud kliendikeskne ettevõte ning nii võrgu opereerimisega tegelev Eesti Telefon kui ka kommunikatsioonisüsteemidega tegelev AS Connecto saavad nüüd mõlemad keskenduda oma põhitegevusele.

“See omakorda on aidanud meil optimeerida kulusid ning tõstnud firma kasumlikkust,” ütles Paas. Sellel aastal on firma planeeritav käive 280 miljonit krooni.

Eraklientide teenindamise ja seadmete müügiga hakkab tegelema Hallo! poodide kett.

“Kõige enam puudutavadki muudatused müügipersonali, see on seotud teenindamise ja seadmemüügi üleandmisega Hallo!-le. Sellega seoses suureneb märgatavalt Eesti Telefoni kliente teenindavate esinduste arv, kuid Eesti Telefoni kulutused nende haldamisel vähenevad. Kokku on töötajate arv vähenenud 80 inimese võrra,” selgitas Eesti Telefoni juhatuse liige Ahto Orav.

Tele2 avalike suhete juht Inga Jagomäe tunnistas, et nende firma poolt vaadates on igati tervitatav, et Eesti Telefon püüab oma positsioonide säilitamiseks leida võimalusi sisemise efektiivsuse suurendamiseks konkurentide tegevust piiramata.

“Paraku ei tunneta Tele2 veel muudatuste ulatuslikkust, meie poole on võimaliku töösooviga pöördunud mõned üksikud potentsiaalsed Eesti Telefonist lahkujad. Tele2 ei ole viimase aasta jooksul ühtegi endist Eesti Telefoni spetsialisti tööle võtnud,” kinnitas Jagomägi.